fbpx

חוגים לילדים

כל הורה רוצה להעניק לילד שלו את מיטב החינוך ולהעשיר את עולמו. משום כך, הורים רבים מחפשים חוגים לילדים. החוגים תורמים להתפתחות הילד, מקנים לו שליטה בתחום מסוים ובכך משפרים את הביטחון העצמי שלו בקרב המורים והתלמידים בכיתה. לאור היצע החוגים הרחב הקיים בשוק, חשוב לבחור את החוג הנכון עבור הילד. כדי לעשות זאת מומלץ לחפש באינטרנט חוגים שונים ולשאול את הסביבה הקרובה לגבי חוגים מומלצים באזור.

סוגי חוגים לילדים

אנחנו מוקפים בסוגים שונים של חוגים לילדים מכול עבר – במתנ"סים, בבתי הספר ואף בתנועות הנוער. אלה כמה דוגמאות לחוגים הקיימים:

משחקים ספורטיביים – בקטגוריית חוגים אלה מצויים חוגים כמו כדורסל, כדורגל, כדורעף או טניס. אם הילד אוהב ספורט, סביר להניח שהוא לא מפסיד את ההזדמנות לשחק בכדורגל בהפסקות שבין השיעורים. אך החוג מיועד להקנות לו ערך מוסף. בחוג כדורגל יוכל הילד להכיר חברים חדשים וללמוד טכניקות משחק מהמאמן עצמו.


אמנויות לחימה – חוגים העוסקים באמנויות לחימה שונות כמו טאקוונדו, קראטה, ג'ודו או קרב מגע, תורמים לביטחון העצמי של הילד. בחוגים אלה ילמד הילד על חשיבותה של הגנה עצמית ועל השימוש הנכון בטכניקות שונות כדי להדוף את התוקף. מעבר לכך, חוגי אמנויות הלחימה מסייעים לבריאות הגוף – הם מחזקים את השרירים ועוזרים לשמור על משקל תקין.
חוגי מדע – חוגי מדע כמו חוג טבע או הנדסה לגיל הצעיר נועדו לילדים סקרנים שאוהבים לחקור את סביבתם. אם אתם מרגישים שהחומר הלימודי שמלמדים בבית הספר "יבש" מדיי עבור הילד, תוכלו למצוא חוגים לילדים למטרות העשרת ידע. כך, יוכל הילד להשתתף בניסוי מדעי מרתק או לבנות מטוס במו ידיו.
הלוחם הצעיר – חוג הגנה עצמית

המכון להגנה עצמית וקרב מגע, הלוחם הצעיר, מציע התמחויות באמנות הלחימה טאקוונדו מכל הסוגים ובכל הרמות. כבר בגיל הגן יוכלו הילדים להשתתף בשיעורים שמועברים מטובי המאמנים, זוכי תחרויות שונות בטאקוונדו בארץ ובעולם. מאמני הלוחם הצעיר הם מאמנים מנוסים המתאימים את מהלך השיעור לרמה הכללית בכיתה, תוך התחשבות בגיל הילד. במכון מאמינים שכל אחד יכול להגיע לאליפות באמצעות מאמץ ועבודה קשה, ומומלץ להתחיל מגיל צעיר.

דילוג לתוכן