fbpx

ספורטאי המועדון שון פיינבורד קיבל גביע הצטיינות בערב הוכרה לספורטאי מכבי ישראל

אנו גאים לשתף אתכם בהישג מרשים של אחד מספורטאי הדגל שלנו במועדון "הלוחם הצעיר". שון פיינבורד, מתאמן מצטיין בקבוצת הנוער שלנו, זכה לאחרונה באליפות ישראל בטאקוונדו בקטגוריית נוער עד 59 ק"ג!

 בעקבות הישגו יוצא הדופן, נבחר שון לייצג את ישראל באליפות העולם בטאקוונדו אולימפי, שתתקיים באוקטובר הקרוב בקוריאה – מולדת הטאקוונדו.

ההישגים של שון זוכים להכרה גם מעבר לזירת התחרויות. לאחרונה, הוזמן שון לערב הוקרה מיוחד לספורטאי מכבי ישראל, שם קיבל גביע הצטיינות על הישגיו המרשימים. זוהי עדות נוספת לכישרון הרב ולמסירות שמפגין שון באימוניו.

כחלק מנבחרת ישראל, שון מתאמן לצד ספורטאים מהשורה הראשונה בארץ, ביניהם אסף יסעור ואבישג סמברג – שמות מוכרים בעולם הטאקוונדו הבינלאומי. זוהי הזדמנות נהדרת עבורו לשפר את יכולותיו ולהתכונן לאתגרים הבאים.

בהצלחה באליפות העולם!

אנו במועדון "הלוחם הצעיר" מאחלים לשון הצלחה רבה בהמשך דרכו, ובמיוחד באליפות העולם לנוער הקרובה. אנו בטוחים כי הוא ייצג אותנו ואת ישראל בכבוד ובמקצועיות.

הישגיו של שון הם דוגמה מצוינת למה שילדים ובני נוער יכולים להשיג באמצעות רצינות באימונים, משמעת עצמית וליווי מקצועי. במועדון "הלוחם הצעיר", אנו מחויבים לטפח את הדור הבא של אלופי הטאקוונדו, תוך דגש על ערכים של כבוד, מצוינות והגנה עצמית.

#טאקוונדו #אומנויותלחימה #ספורטלילדים #הגנהעצמית #אליפותישראל #נבחרתישראל #הלוחםהצעיר #ראשוןלציון #בתים #חולון

שון פיינבורד עם גביע ההוקרה
דילוג לתוכן