fbpx

אומנות לחימה לילדים

יתרונות אימון אומנויות לחימה לילדים

העולם אינו מקום בטוח, ולכן מומלץ להתעניין בחוג אומנות לחימה לילדים כדי ללמד אותם להגן על עצמם כבר בגיל צעיר. בחוגים אלה נלמדים רזי הטכניקות להגנה עצמית, והם מעניקים לילדים תחושת ביטחון ורוגע. מעבר לכך, החוגים השונים לאומנויות לחימה עוזרים לילדים להתמודד עם בעיות כמו הפרעות קשב וריכוז, בעיות השמנה ומשקל עודף או בעיות חברתיות. משום כך, חשוב לבחור את החוג הנכון עבור הילד.

איך לבחור אומנות לחימה לילדים

אלה כמה דגשים שיעזרו לרשום את הילד לחוג המתאים לו:

  • מה המטרה שלכם? – כאשר אתם בוחנים את סוגי אומנויות הלחימה השונים הציבו לכם את המטרה שאתם רוצים להשיג. כל אומנות לחימה דוגלת בכבוד הדדי ובלימוד טכניקות שונות לצורך הגנה ולא תקיפה. השאלה היא על מה אתם רוצים לשים את הדגש. טאקוונדו, למשל, היא אומנות לחימה קוריאנית המתבססת על שימוש בכוח הגוף, ולכן אחד התרגולים בחוג הוא לנסות ולהפיל את היריב. בקרב מגע הישראלי, לעומת זאת, המטרה היא לדעת להתגונן מפני כל יריב, ולו החזק ביותר, תוך שימוש בטכניקות להתגוננות.
  • מאמנים הם העיקר – תלמיד טוב הוא תוצר של מורה טוב. כשמחפשים אומנות לחימה לילדים, כאן לא יכולות להיות פשרות. מורה טוב ואמין צריך להתייחס באופן שווה לכל הילדים ולהעניק להם תמיכה אישית במידת הצורך.
  • נטיות הילד וכישורים גופניים – חשוב לראות לאיזה תחום הילדים מתאימים, מה הם אוהבים ואיפה יש להם סיכוי להצליח בהתחשב בכשרונות והצדדים החזקים שלהם. למשל חוסן מנטלי או זריזות וקואורדינציה ברמה גבוה יכולים לרמוז על הצלחה בתחרויות באומנויות לחימה. 

אימוני אומנות לחימה בלוחם הצעיר

  • אצלנו בלוחם הצעיר, המכון ללימודי הגנה עצמית המציע אומנות לחימה לילדים, תוכלו להתרשם מהמאמנים המקצועיים ולבוא לשיעור ניסיון. 
  • המכון מעסיק את טובי המאמנים, כולם בעלי חגורות גבוהות בטאקוונדו אשר השתתפו בתחרויות שונות בארץ ובעולם. 
  • הצוות של הלוחם הצעיר מאמין ביכולת של אימון אומנויות לחימה לתרום להתפתחותו של הילד, להעלות את הדימוי שלו בעיני עצמו ולהקנות לו ביטחון בקרב חבריו. 
  • כמו כן, במהלך שיעורי הטאקוונדו הצוות מספק אימון יעיל התורם לבריאות הילד בחיזוק שרירי הגוף, שמירה על משקל תקין ופיתוח כושר גופני שיעזור לו בשיעורי התעמלות בבית הספר ובהתפתחות בריאה בכלל.

דילוג לתוכן