fbpx

שיטת האימונים החודשית בלוחם הצעיר

אנו בלוחם הצעיר מתאמנים בצורה שיטתית. כל אימון במהלך החודש אימונים מוקדש לנושא מסויים.
לדוגמא:

  1. אימון ראשון – טכניקות ידיים – התקפות והגנות ידיים, טכניקה, וטקטיקה בקרב.
  2. אימון שני – טכניקות רגליים – התקפות רגליים, בעיטות  וטקטיקות שימוש בבעיטות בקרב.
  3. אימון שלישי – הגנה עצמית – אימון המוקדש למצבי רחוב ואיך להתגונן מאלימות ברחוב.
  4. אימון רביעי – קומבינציות קרביות – שילובי בעיטות מיוחדים במועדון לשימוש בקרבות, הבנויים בסדר קושי עולה ומערבים את כל הטכניקות הקרביות הנדרשות לרמת חגורה מסויימת.
  5. אימון חמישי- כוכבי ההגנות – שילובים של טכניקות הגנות ידיים, הגנות רגליים ובעיטות ללימוד השימוש בהם בקרבות, ג כאן כל התרגילים בנויים ברמת קושי עולה.
  6. אימון שישי – הופעות ובעיטות בקפיצה – אימון טכניקות מיוחדות, ברמה רצת יותר גבוהה מהרגיל, בעיטות בקפיצה, שבירות קרשים ועוד.
  7. אימון שביעי – אימון קרבי ותנועה בקרב – איך לזוז בקרב, איך להתמחק מהתקפות, איך לתקוף ולנצח בקרב אולימפי – את כל זה תלמדו באימון השביעי.
  8. אימון שמיני – פומסה – אימון תבניות קרב מסורתיות ברמת קושי עולה שמחזקות את הטכניקה והמשמעת של המתאמן וגם את הרוח הפנימית.
  9. האימון התשיעי הוא אימון הפתעה שכל אחד מהמאמנים שלנו מחליט על איזה נושא הוא שם דגש באימון זה.

 

תוכנית אימונים חודשית בטאקוונדו בלוחם הצעיר

 

השאירו פרטים ונחזור אליכם

או התקשרו