fbpx

פברואר אימון 3 (13+)- עמידות, סטפים, בעיטות בקפיצה

חימום - מעגל סטטי עם תרגילים

ריצה בזיג זג, קפיצות על רגליים או רגל אחת בזיג זג, בישיבה קפיצות מעל הספורטאים, החלפות רגליים מעל ספורטאים וכו.

תרגיל 1 - עבודה על סטפים עם סולם מהירות. כוכב הסטפים וסטפים נוספים.

באויר בשורות, על רקטה ובכפפת כוח

תרגיל 2 - סטפ יציאה לכיוון הבטן

בשורות, עם נודל ובטור

הפסקת שתיה

תרגיל 3 -סטפ ייציאה לכיון הגב

הסבר התרגיל

תרגיל 4 -סטפ צעד דרך הגב וסטפ צעד רגיל + ניתן להוסיף בעיטה לאחר מכן

הסבר התרגיל

תרגיל 5 - 8 זווויות תנועה

עבודה על סטפים ל-8 כיוונים

תרגיל כוח/גמישות - משחק מריצה במקום לחיזוק הבטן. דקה עבודה כל אחד - 2 סיבובים.

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

תרגיל כוח/גמישות - חיזוק ידיים, שכיבות סמיכה סוגים שונים

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

שיחת סיכום - הכנה לאימונים משותפים

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

השאירו פרטים ונחזור אליכם

או התקשרו