235 Views

חימום הוא חלק חשוב מאוד לפני החלק העיקרי של האימון באומנויות לחימה. החימום מכין בצרה הדרגתית את הגוף לאימון, מעלה את טמפרטורת הגוף, מכין את מפרקי המתאמן לטווחי תנועה גדולים יותר ומאמצים עצימים יותר. חימום טוב בהחלט תורם לביצועים טובים יותר באימון ומפחית את הסכנה לפציעות. הכנו דוגמא לחימום שאותו אנו ממליצים לבצע לפני אימון.

חשוב לבצע את התרגילים בצורה קלה והדרגתית ולא להתחיל ב100% מהירות או מאמץ. לפני התרגילים מומלץ לבצע חימום מפרקים ואחריהם מתיחות קלות לשרירים. שיהיה אימון מהנה ובהצלחה.

אז מה בעצם קורה לגוף שלכם אם אתם עושים חימום נכון לפני אימון אומנויות לחימה?

בזמן תרגילי החימום צרימת הדם בגוף שלכם מתגברת, חום הגוף כאמור עולה, והדופק שלכם מואץ. מתיחות קלות לשרירים מחממות אותם ומכינות אותם לתנועות שידרשו במהלך האימון עצמו. החימום אף יכול לכלול תרגילי כוח מתונים ותרגילי התפרצות וקפיצות, כאשר עליה הדרגתית בעומס התרגילים תכין את הגוף לתנועות פתאומיות ושינויי כיוון מהירים, הנכללים כחלק מאימון באומנות הלחימה.

חימום לפני אימון או תחרות הוא הזדמנות מצוינת להכין את עצמך מנטלית לפעילות הצפויה, לתרגל אינסטינקטים עם בן זוג, למשל הגנות על הראש או בעיטות למטרה שהבן זוג משנה את מיקומה כל כמה שניות.

אורך החימום הרצוי הוא בן 15 ל-20 דקות. זה זמן המאפשר לגוף הספורטאי להכין את עצמו לאימון אך לא להתעייף פיסית או מנטלית ולהיות ערני לאימון עצמו

על מועדון הלוחם הצעיר

רשת בתי הספר לאומנויות לחימה "הלוחם הצעיר" הוקמה בשנת 2004 כשהחזון שלנו היה מאז ועד היום לאפשר לכל אחד ואחת מכם להנות מאימונים מקצועיים ומהנים ללא קשר לגיל, מין או רקע בריאותי.
https://warrior.co.il/wp-content/uploads/2020/07/output-onlinepngtools-1.png

הרשמו לניוזלטר שלנו

הרשמו לניוזלטר שלנו כדי לקבל טיפים על אימונים והצעות מיוחדות, מבטיחים לא לשלוח דואר זבל!

דילוג לתוכן